Co zyskasz, gdy kupujesz jako zalogowany klient?
Nie będę się rozpisywała jak robi to Adam Chaczka. Przejdę od razu do konkretów, które wyjaśnię na podstawie zdjęć z monitora komputera. Na telefonie może być delikatnie inny układ przycisków, ale zawartość będzie taka sama.
Wspomnę, że jeśli masz konto na poczcie Google tzw. Gmail lub konto na Facebooku to zalogujesz się 3-4 kliknięciami, ale o tym w dalszej części wpisu. Jeśli masz pytania korzystaj z funkcji Chatu, która jest dostępna jeśli zatwierdzisz wszystkie ciasteczka.
Spis Treści
- Rabat, który widać po zalogowaniu. Trzeba mieć założone konto i być zalogowanym.
- Zalogowani zbierają punkty lojalnościowe.
- Zarejestrowani dostają indywidualną cenę.
- Jak się zarejestrować przy użyciu konta Facebook, Google oraz tradycyjnie?
- Obsługa panelu klienta - ciekawe ułatwienia dla firm i nie tylko
Co zyskują zarejestrowani?
1. Rabat, który widać po zalogowaniu. Trzeba mieć założone konto i być zalogowanym.
Rabat może nie działać, gdy produkt jest już w promocji. Sklep wybiera najlepszą cenę dla Ciebie.
2. Zalogowani zbierają punkty lojalnościowe.
Są to tak zwane BudCoiny, które można wymienić na towary lub nagrody. Informacja o możliwości wybierania nagród jest wysyłana mailem przez biuro marketingu w postaci Newslettera. Dlatego warto odhaczyć zgodę na newsletter.
Towary można kupować za Budcoiny 365 dni w roku.
Więcej o programie lojalnościowym napiszę w innym artykule i poniżej wstawię link do niego.
Gdy wejdziesz w swój profil, to całkiem na dole znajdziesz sekcje programu lojalnościowego [nr 1]. Są tam podsumowane Budcoiny [nr 2] z wszystkich Twoich zakupów oraz link w który jak klikniesz przeniesie cię do innej wersji sklepu, w której możesz płacić zebranymi Budcoinami [nr 3]
3. Zarejestrowani dostają indywidualną cenę.
Gdy wchodzisz na naszą stronę jesteś anonimowy do momentu, aż złożysz zamówienie lub się zarejestrujesz. W związku z RODO Niezarejestrowani, którzy wrzucili towar do koszyka, są oznaczeni jako GOŚĆ do momentu zakupu lub założenia konta.
Gdy, się zalogujesz i nie dokonasz zakupu, to dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą telefonicznie lub mailowo, aby omówić Twój koszyk i finalizację zakupu (zależy jakie dane nam udostępnisz).
Jeśli to możliwe, to przedstawią Ci lepszą ofertę, która pozwoli ci podjąć decyzję.
Zobacz jak widzimy niezarejestrowanych i tych zalogowanych, którzy jeszcze nie złożyli zamówienia
Numer 1 to zarejestrowany odwiedzający, który wrzucił produkty do koszyka, ale jeszcze ich nie kupił. Może sklep policzył za dużo za transport produktów, a może klient liczy na rabat. Skontaktujemy się z nim, aby pomóc mu dokończyć zakup.
Numer 2 to przykład anonimowanego odwiedzającego, który wrzucił produkty do koszyka. Niestety nie będziemy mogli takiemu klientowi nic zaoferować ponieważ nie mamy żadnych danych kontaktowych
4. Jak się zarejestrować przy użyciu konta Facebook, Google oraz tradycyjnie ?
Gdy posiadasz konto na Facebooku lub konto Google i pocztę Gmail to możesz się zarejestrować 4 kliknięciami.
Klikasz w zarejestruj się w górnym prawym rogu strony, gdy korzystasz z komputera lub z poziomu menu gdy używasz telefonu. Otworzy się panel rejestracji
Pozwól że ci pokaże to na zdjęciu ekranu
Nr 1 to przycisk do włączenia panelu rejestracji. "Chodzi" za tobą po całym sklepie aż się nie zalogujesz.
Nr 2 to przyciski do szybkiej rejestracji przy pomocy konta Google lub Facebook. Po kliknięciu w nie, zostaniesz zapytana/y o wybór konta i gotowe. Jesteś zarejestrowana/y i możesz cieszyć się przywilejami VIPA w Budujto.pl
Nr 3 służy do rejestracji, jeśli nie masz konta na FB i Google. Wpisujesz tutaj swój e-mail oraz wymyślone hasło dwa razy.
Nr 4. to regulamin, musi być odhaczony, żeby móc założyć konto.
Nr. 5 jest opcjonalne. Jest to pozwolenie na otrzymywanie wiadomości ode mnie z promocjami i fajnymi konkursami. Wysyłam je rzadko 1-2 razy w miesiącu.
5. Obsługa panelu klienta - ciekawe ułatwienia dla firm i nie tylko
Gdy złożysz swoje pierwsze zamówienie to Twoje konto się zmieni. Na samej górze zaczną się wyświetlać Twoje zamówienia, a po kliknięciu w nie zobaczysz wszystkie detale złożonego zamówienia w tym fakturę proformę do pobrania.
Jest to wygodna opcja dla firm, którym zależy na płatności na podstawie faktury PROFORMA.
Poza tym zaczną naliczać się BUDCOINY. Gdybyś anulowała zamówienie, wówczas Twoje punkty odejmą się automatycznie
Pozdrawiam
Maria Marciniak