Waluty
Producenci
Promocje
Tynk kwarcowy Guardi 20 Kg
Tynk kwarcowy Guardi 20 Kg
249,00 zł 189,00 zł 202,44 zł 153,66 zł
szt.
Klej do płytek wysokoelastyczny Biały Kerami Plus Professional
Klej do płytek wysokoelastyczny Biały Kerami Plus Professional
48,00 zł 38,00 zł 39,02 zł 30,89 zł
Paleta
taśma tynkarska elewacyjna Uni
taśma tynkarska elewacyjna Uni
12,00 zł 10,50 zł 9,76 zł 8,54 zł
Zaprawa do klinkieru z trasem
Zaprawa do klinkieru z trasem
25,00 zł 16,70 zł 20,33 zł 13,58 zł
worek
Farba strukturalna Deserto Pigio kolory ZESTAW
Farba strukturalna Deserto Pigio kolory ZESTAW
225,00 zł 155,00 zł 182,93 zł 126,02 zł
Paleta
Farba o efekcie rosy Guardi zestaw
Farba o efekcie rosy Guardi zestaw
190,00 zł 165,00 zł 154,47 zł 134,15 zł
szt.
Pytania i odpowiedzi
  1. NA JAKIE KONTO WPŁACIĆ PIENIĄDZE?

    W potwierdzeniu zamówienia przesyłany jest nr konta bankowego sklepu, w którym złożone było zamówienie.

    Nr konta: 17 1090 1317 0000 0001 3615 3515 Bank BZ WBK I Oddział w Chodzieży

  2. JAK SPRAWDZIĆ STATUS ZAMÓWIENIA?
    Na każdym etapie zamówienia wysyłany jest jego aktualny status na podany przez klienta adres e-mail.

  3. KIEDY MOGĘ SIĘ SPODZIEWAĆ DOSTAWY?

    Na podany w zamówieniu adres e-mail wysyłany jest numer listu przewozowego który wpisany na stronie wybranego kuriera pokaże gdzie dokładnie znajduję się paczka. Dodatkowo na krótko przed dostarczeniem przesyłki kurier powinien się z skontaktować. Choć kurier nie zawsze tak robi.

  4. JAK ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE?

    Bardzo prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny lub e-mailowy z naszym sklepem. Zamówień na specjalne życzenie, np. produktów z mieszalnika jak tynki, farby strukturalne i dekoracyjne nie można anulować. Produkt został wyprodukowany pod konkretne na specjalne zamówienie. Dlatego prosimy o przemyślane zakupy.

  5. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONE PRODUKTY?

    Zwrot jest możliwy na podstawie paragonu lub faktury, pod warunkiem, że towar jest w stanie nienaruszonym. W myśl ustawy o handlu, towary wyprodukowane pod indywidualne zlecenie klienta nie podlegają zwrotowi. Prosimy o przemyślane zakupy.

  6. MOJE ZAMÓWIENIE OTRZYMAŁEM NIEPEŁNE, NIE TO KTÓRE ZAMÓWIŁEM LUB USZKODZONE

    Najpierw prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy z Działem Sprzedaży. W przypadku, uszkodzonego towaru przez kuriera, wystarczy spisać protokół nazywany różnie przez kurierów np. szkód, uchybień lub reklamacyjny itp. Przesyłacie państwo go do nas wraz z zdjęciem uszkodzonego towaru, a my odpowiadamy na reklamacje w 24h. Zwykle jest to ewidentna wina kuriera, więc nowy towar nadajemy w 48 h od złożonej reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl