
NAJCZĘŚCIEJ ZDAWANE PYTANIA
-
NA JAKIE KONTO WPŁACIĆ PIENIĄDZE?
W potwierdzeniu zamówienia przesyłany jest nr konta bankowego sklepu, w którym złożone było zamówienie.
Nr konta: 17 1090 1317 0000 0001 3615 3515 Bank BZ WBK I Oddział w Chodzieży
-
JAK SPRAWDZIĆ STATUS ZAMÓWIENIA?
Na każdym etapie zamówienia wysyłany jest jego aktualny status na podany przez klienta adres e-mail. -
KIEDY MOGĘ SIĘ SPODZIEWAĆ DOSTAWY?
Na podany w zamówieniu adres e-mail wysyłany jest numer listu przewozowego który wpisany na stronie wybranego kuriera pokaże gdzie dokładnie znajduję się paczka. Dodatkowo na krótko przed dostarczeniem przesyłki kurier powinien się z skontaktować. Choć kurier nie zawsze tak robi.
-
JAK ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE?
Bardzo prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny lub e-mailowy z naszym sklepem. Zamówień na specjalne życzenie, np. produktów z mieszalnika jak tynki, farby strukturalne i dekoracyjne nie można anulować. Produkt został wyprodukowany pod konkretne na specjalne zamówienie. Dlatego prosimy o przemyślane zakupy.
-
CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONE PRODUKTY?
Zwrot jest możliwy na podstawie paragonu lub faktury, pod warunkiem, że towar jest w stanie nienaruszonym. W myśl ustawy o handlu, towary wyprodukowane pod indywidualne zlecenie klienta nie podlegają zwrotowi. Prosimy o przemyślane zakupy.
-
MOJE ZAMÓWIENIE OTRZYMAŁEM NIEPEŁNE, NIE TO KTÓRE ZAMÓWIŁEM LUB USZKODZONE
Najpierw prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy z Działem Sprzedaży. W przypadku, uszkodzonego towaru przez kuriera, wystarczy spisać protokół nazywany różnie przez kurierów np. szkód, uchybień lub reklamacyjny itp. Przesyłacie państwo go do nas wraz z zdjęciem uszkodzonego towaru, a my odpowiadamy na reklamacje w 24h. Zwykle jest to ewidentna wina kuriera, więc nowy towar nadajemy w 48 h od złożonej reklamacji.

