Pytania i odpowiedzi
  1. NA JAKIE KONTO WPŁACIĆ PIENIĄDZE?

    W potwierdzeniu zamówienia przesyłany jest nr konta bankowego sklepu, w którym złożone było zamówienie.

    Nr konta: 17 1090 1317 0000 0001 3615 3515 Bank BZ WBK I Oddział w Chodzieży

  2. JAK SPRAWDZIĆ STATUS ZAMÓWIENIA?
    Na każdym etapie zamówienia wysyłany jest jego aktualny status na podany przez klienta adres e-mail.

  3. KIEDY MOGĘ SIĘ SPODZIEWAĆ DOSTAWY?

    Na podany w zamówieniu adres e-mail wysyłany jest numer listu przewozowego który wpisany na stronie wybranego kuriera pokaże gdzie dokładnie znajduję się paczka. Dodatkowo na krótko przed dostarczeniem przesyłki kurier powinien się z skontaktować. Choć kurier nie zawsze tak robi.

  4. JAK ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE?

    Bardzo prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny lub e-mailowy z naszym sklepem. Zamówień na specjalne życzenie, np. produktów z mieszalnika jak tynki, farby strukturalne i dekoracyjne nie można anulować. Produkt został wyprodukowany pod konkretne na specjalne zamówienie. Dlatego prosimy o przemyślane zakupy.

  5. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONE PRODUKTY?

    Zwrot jest możliwy na podstawie paragonu lub faktury, pod warunkiem, że towar jest w stanie nienaruszonym. W myśl ustawy o handlu, towary wyprodukowane pod indywidualne zlecenie klienta nie podlegają zwrotowi. Prosimy o przemyślane zakupy.

  6. MOJE ZAMÓWIENIE OTRZYMAŁEM NIEPEŁNE, NIE TO KTÓRE ZAMÓWIŁEM LUB USZKODZONE

    Najpierw prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy z Działem Sprzedaży. W przypadku, uszkodzonego towaru przez kuriera, wystarczy spisać protokół nazywany różnie przez kurierów np. szkód, uchybień lub reklamacyjny itp. Przesyłacie państwo go do nas wraz z zdjęciem uszkodzonego towaru, a my odpowiadamy na reklamacje w 24h. Zwykle jest to ewidentna wina kuriera, więc nowy towar nadajemy w 48 h od złożonej reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl