Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni kalendarzowych
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący
Adres Zwrotu:
Avocado Studio Jakub Marciniak
ul Fabryczna 9b
64-800 Chodzież
Polska


Ograniczenie prawa do odstąpienia
Produkty modyfikowane na życzenie klienta, nie podlegają zwrotowi na podstawie art. 38 pkt 3 ustawy z
dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza
lokalem przedsiębiorstwa nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: "w której przedmiotem
świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb."
Dotyczy to produktów:
• Tynków, mas i farb strukturalnych i ich podobnych
• Tynków, mas i farb dekoracyjnych i ich podobnych
• Farb ściennych i podkładowych i ich podobnych
• Farb, tynków i mas do metalu, do drewna i pozostałych powierzchni
• Gruntów, preparatów gruntującyhc i farb podkładowych
• Lakiery, Przecierki, laserunki.
• oraz wszystkich innych produktów, ktore były modyfikowane pod klienta, a nie zostały wymienione
powyżej.

Produkty barwione pod kolor wybrany z przykładowego wzornika zamieszczonego na stronie są uznawane za dostosowanie produktu na życenie klienta. Nazywamy je towarami z mieszalnika, gdyż wymagają przystosowania produktu pod preferencje klienta przy pomocy mieszalnika tynków lub farb. 

Nie przyjmujemy zwrotów od firm i klientów którzy kupowali towar na firmę.
Nie przyjmujemy zwrotu przesyłek za pobraniem.
Jeśli kupiłeś zestaw, a chcesz zwrócić pojedyńcze elementy stracisz prawo do zniżki z tytułu zestawu i przed
zwrotem środków zostanie kwota pomniejszona o wartość elementów osobno.
Nie zwracamy środków jeśli dostarczony towar jest uszkodzony, niepełnowartościowy lub nosi ślady użycia.
Koszty zwrotu spowrotem do sprzedającego ponosi kupujący.
Jeśli towar kupującego został dostarczony do siedziby firmy uszkodzony, a kupujący nie może go odebrać
osobiści w ciągu 7 dni kalendarzowych to sprzedający zutylizuje uszkodzony towar i obciąży kosztami
utylizacji kupującego na podstawie dokumentu z utylizaji.

Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru nadanego przez kupującego nawet jeśli
opakowanie nie nosiło oznak uszkodzeń.
Kupujący ponosi pełną odpowiedzialność za zwracany towar i w przypadku stwierdzenia uszkodzeń
wyjaśnia sytuację samodzielnie z kurierem, osobą lub firmą która towar dostarczyła do sprzedającego bez
angażowania sprzedającego.

Zwrot środków
Środki zostają zwrówcone, drogą jaką zostały wpłacone.
Jeśli nie będziemy mieli możliwości zwrócić środków z przyczyn technicznych to poprosimy o dane do
przelewu drogą mailową. Prośbę wyślemy na maila, który był wpisany przy zamówieniu.
Środki zwracamy do 10 dni roboczych od momentu dostarczenia produktu na adres firmy.
Przesyłkę oznacz czytelnym napisem ZWROT to przyśpieszy procedury.

Reklamacje

Uszkodzenia towaru
Należy sprawdzić stan dostarczonego towaru niezwłocznie. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy
wykonać kilka zdjęć uszkodzeń opakowania produktu, stanu kartonu oraz wszystkich zabezpieczeń jakie
były zastosowane do zabezpieczenia towaru.
Zgłoszenie uszkodzenia towaru należy zgłosić nie później niż 7 dni od momentu jej otrzymania.
Wymagany będzie formularz reklamacyjny usługi kurierskiej sprządzony z kurierem.
Ważne jest żeby NIE BYŁO zanazaczone w formularzu stwierdzenie "nie mam rozszczeń do usługi
kurierskiej" lub podobnie brzmiące stwierdzenie zwalniające kuriera z odpowiedzialności.
Zdjęcia uszkodzeń, własne oświadczenie oraz formularz reklamacyjny spisany z kurierem należy przesłać na
maila kontaktowego.
Prosimy także o jak najszybszy kontakt telefoniczny, co pozwoli nam zadziałać z drugiej strony.
Produkty połpłynne i płynne są zabezpieczane bardzo szczelnie foliami bąbelkowymi. Dzięki temu nawet
jeśłi opakowanie jest pęknięte, produkt jest pełnowartościowy.
Kurier rozpatruje reklamację 30 dni w wyjątkowych sytuacjach 60 dni. W przypadku uszkodzeń my
rozpatrujemy reklamację w ciągu 3 dni od momentu dostarczenia przez kuriera oświadczenia na temat
złożonej reklamacji.

Dodatkowe informacje:
Kolor tynku czy farby nie może podlegać reklamacji, wzorniki kolorów są poglądowe i mogą odbiegać od
Twoich rzeczywistych warunków oświetleniowych.
Jeśli to możliwe zlecamy zakupić próbki, przed zakupem właściwego towaru lub wypożyczyć wzornik (który też jest poglądowy, to znaczy, że kolor może odbiegać od rzeczywistego koloru zakupionego towaru (np. gdy wzornik był zrobiony z innej parii produkcyjnej niż zakupiony produkt) . Umżliwia to przetestowanie jakości produktu,
umiejętności osoby, która bedzie pracowała z towarem i sprawdzenie walorów kolorystycznych produktu.
Jeśli nie możliwości zakupu próbki produktu zachęcamy do rozważenia zmiany marki produktu na
odpowiednik innej marki.
Czas Reklamacji produktów sypkich, płynych i półpłynnych – 12 m-cy
pozostałych 24 m-ce,
Chyba że karta techniczna produktu mówi inaczej.
Karty techniczne udostępniają producenci na swoich stronach, a także my na pisemną prośbę klienta.
Produkt reklamowany odeślij na adres firmy. Po pozytywnym rozstrzygnięciu reklamcji towar zostanie
naprawiony, wymieniony na nowy, lub zwrócicmy pieniądze. Sposób rekompensaty wybiera sprzedający.
Przesyłkę oznacz czytelnym napisem Reklamacja to przyśpieszy procedury.

Kontakt:
Telefoniczny: 501209331
Mailowy: [email protected]